musicchi

musicchi

musicchi

musicchi

چگونه خودم می توانم فایل های آپدیت شده را از روی سیستم خود برداش

اینم جواب یکی از کاربران که از ما سوال کرده بودن ؟

سوال ؟

چگونه خودم می توانم فایل های آپدیت شده را از روی سیستم خود برداشته و برای دفعات بعد یا انتقال به سیستم دیگری استفاده کنم؟

جواب در ادامه مطلب....

اینم جواب یکی از کاربران که از ما سوال کرده بودن ؟

سوال ؟

چگونه خودم می توانم فایل های آپدیت شده را از روی سیستم خود برداشته و برای دفعات بعد یا انتقال به سیستم دیگری استفاده کنم؟

جواب !

برای Windows XP در مسیر:

 

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET\ESET Smart Security

 

 

و برای Windows Vista و Windows Seven در مسیر:

 

C:\ProgramData\ESET\ESET Smart Security

 

نکته !

 

توجه داشته باشید فایل های Update یک ورژن خاص ، برای ورژن دیگر مناسب نیست. در صورتی که می خواهید این فایل ها را از سیستمی به سیستم دیگر انتقال دهید ابتدا از یکسان بودن ورژن های نصب شده بر روی دو سیستم مطمئن شوید. پس از انتقال فایل ها ، برنامه را باز کنید و آن را با یک Username وPassword زنده به روز رسانی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد